Det ser ut att ordna sig.


Dagens affär.
Nu har vi fått såld bilen, den som pajja på väg hem från tyskland.
Motorn är kaputt, men vi lyckades ändå få den såld för 10.000 :-
Rätt bra affär tycker jag.
Och nu är älsklingen iväg o bränner lite av pengarna, på en sak som jag själv tänkte få användning för.
En Vespa. Jag har ju inget körkort, så dags att lära sig köra moppe :) 21 år o aldrig kört moppe, hahaha!!

Släktträff.
Det var det fjantigaste jag varit med om, jag kände typ inte igen någon.
Och lekarna, fy fan va drygt. De hade kommit på nån slags bingo, men iställer för siffror så var de frågor om släkten.
Sen var de två lekar till, men dom rymde vi bort ifrån!
Sen fick vi skjuts hem av en släkting som hette Thomas, jaa trevligt o träffas Thomas, vem du nu va.
Det absolut jobbigaste var när man skulle presentera sig o tala om hur vi är släkt.
Och fick höra att det är släktträff igen nästa år. ETTA INTE KOMMA!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0