Filmkväll.

Nu är helgen över och i morgon är det dags för jobb igen.
Festen & allt annat var superlyckat!! Har nog aldrig varit på någon bättre fest.
Man borde slänga ihop en sån fest ungefär 1 gång om året så man kan träffa alla igen, det ska jag fan se till..
Synd att en helg är så kort, annars hade nog festen kunnat hålla på några dagar till =)

Nu är det bara att vänta tills den 14.e för då åker jag & älsklingen o hälsar på hans släktingar i tyskland, men denna gång blir det att ta FLYGET! Blir förhoppningsvis en väldigt mysig resa.. Behöver komma bort lite känner jag.
Då ska vi bara ta hand om varandra.

Sen när jag kommer hem därifrån är det dags att börja tänka på hur jag ska gå tillväga med jobb osv.. För jag tänker inte ge med mig mer & jag tänker aldrig skriva på ett kontrakt där det står: timanställd, vid behov. När jag på intervjun verkligen påpeka att det var ett heltidsjobb jag var ute efter.. Man känner sig lite lurad & en aning utnyttjad.

Snart är klockan 16, då ska jag & Candy gå o möta Jim på jobbet, sen hem & laga mat o se någon bra film.
Riktigt filmväder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0