Getingfobi..

Nu har man semester börjat, bättre sent än aldrig =)

Det har varit en sjuhelsikes dag på jobbet, har kommit på att jag har getingfobi, låter säkert hur fjantigt som helst. Men jag, bokstavligt talat, bryter ihop till slut, hade säkert minst 10 getingar på kafét på samma gång, o räknar man alla som varit under dagen kanske vi kommer upp i typ 30.. Och mitt i allt kommer det en massa hungriga kunder som vill käka lunch, tur att man inte jobba ensam just då. För jag sprang ner i källarn o gömde mig.. Stackars Annica, hon stod där i lunchruschen helt ensam.. Sen efter att jag samlat ihop mod gick jag upp till slut, o det första jag ser är en geting, jag börjar panikskaka & tjuta som ett barn.. Men sitt jobb var man tvungen att göra, fick servera alla sallader med tårar i ögonen.

Så, såhär är det att ha getingfobi..

På torsdag åker vi till tyskland för att hälsa på Jims faster, som han inte träffat på 9 år.. Ska bli så underbart att komma iväg!
Bara ta det lugnt, inget stress. Sova länge & äta gott... Myyyys!

Idag fick vi hem en avi om att Jim har ett paket att hämta ut  (som vanligt han som får paket tänkte jag) Men icke sa nicke, de va Gullmaja som skickat en massa smått o gott åt mig, jag fick b.la en duschkräm som lukta underbart, ansiktskräm, ansiktsskölj, glans-spray & brun utan sol.. Så gulligt! Synd att ni bor så långt bort bara =(

PLUGG.
- Dags att bli vuxen nu känner jag.
Kan inte leva på turen, eller bara ta det jag kan få.
Utan nu ska jag nå till mina drömmar & jobba med något jag verkligen vill, och något man kan leva på, o mer därtill.
Gick ju aldrig klart gymnasiet, o plugga måste jag göra förr eller senare. Och nu äntligen känner jag att det är dags!
Hade det inte varit för att svärmor chefa på ett bemanningsföretag hade jag aldrig kommit igång o jobba.
Så nu ska jag ta tag i mitt liv.. Varför nöja sig med det minsta, när det finns möjligheter till o få mer..

Slut på fantasierna, nu ska jag hälsa på kudden.
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0