Själsfränder..

Värsta knäppa grejen.
Jag & vovven stod o vänta på spånkan på väg till pappsen.
- Det kommer fram en tjej med en renrasig liten jackis kille, hundarna hälsar på varandra o vi står o pratar.
Hon fråga om vi tänkt ta valpar på Candy, o det tänker vi ju. O nu kanske vi har hittat pappan till de små. Billy Bob hette han.
Och det absolut sjukaste var när hon sa att han var född den 29/7-07, SAMMA DAG SOM CANDY?!
Ajja, de kanske inte va så värst intressant för er, men häftigt tycker jag =)

Släkt-träff.
För att få farmor o sluta tjuta så har jag & Jim bestämt oss för att följa med på släktträffen på lördag, jag känner typ ingen.
Men kan väl inte vara så krävande o sitta o le o va trevlig från 11-17.. Nä det fixar vi nog!

Helg igen.
Och ännu en marknad att gå på, kanske kan gå på denna lite mer seriösare & kanske t.om glo på lite skit.
Sen blir det väl säkert en fest eller två imorgon igen, brukar nästan alltid bli så.. Men det tackar man inte nej till!!

Jag har kommit på att jag vill & vi ska gifta oss, Jag & Jim.
Inte idag, inte imorgon. Men i framtiden. För jag tror på oss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0