Det kan jag lova.

Att vara sjuk är nog det bästa sättet att gå ner i vikt tror ja..
Igår fick jag i mig typ 5 makaroner o en halv tallrik thaisoppa.
Idag mår man illa också, kan knappt röka heller, kanske är en chans för mig att sluta med det också!
Fick iaf i mig en liten tallrik med naturell yougurt, funderar på att ta mig en shaker, så jag kan stå på benen idag.
Har lite jag måste ta tag i trots att jag är sjuk, ska först nu strax innan 9 iväg o klippa klorna på Candy, sen blir det shopping med pappa & farmor.. Det ska nog funka, med några panodil o min shaker.

På lördag kommer Jims kusiner från tyskland o ska sova över hemma hos oss, de åker till sälen tidigt på söndagen, dit vi kommer på torsdag o stannar till söndag. Sen ska tjocka släkten sova kvar hos oss till den 2.e januari..
Kan bli trevlig, jobbigt med konversationer bara, då de är tyskar, jag kan ingen tyska, men ytterst lite engelska. Jims faster kan bara tyska o portugisiska. Så om man ska prata med henne får man säga på svenska till svärmor som säger vidare till fastern, fastern får svara på portugisiska till svärmor som får säga på svenska till mig. Haha.
Jims kusiner, de vi ska hänga med, kan iaf snacka lite engelska. Lucky!

Nu blir det att ta på sig ansiktet, så man inte skrämmer alla människor..
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0