Klappjakt.

Vilken rusch det är på stan alltså!
Jag är så lättad över att jag var ute i så god tid o alla klappar är klara, men snäll som jag är så följde jag ändå med min lilla faster på stan. Men herregud vad mycket folk det blev helt plötsligt.
Lagom när jag kom hem så gick strömmen här hemma, men lyssna på det konstigaste, jag satt o prata med syrran i mobiltelefon, både mobilen och strömmen la av samtidigt, sen kunde jag inte använda mobilen här hemma. Men så fort jag gick ut så funka den. Mobilen går ju inte på el..? Väldigt märkligt!

Nu är det ordning här hemma, det enda som behöver göras imorgon är att dammsuga o tvätta golv. Sen är allt klart!
Dan före dan före dopparedagen idag, fasen vad här ska doppas =)
Ribs o sallad till middag o en bra film framför tv.n Det låter ju inte helt fel inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0