Ännu en dag som sprang iväg..

Vilken flitig bloggare man blev.. :)

Jims syster sov över inatt. Hon följde med hem efter att vi käkat. Blev grekiskt på Athena.
Och när vi kom hem blev det att hyra film, passade på att se någon som jag visste att jag inte skulle fått se om Jim var hemma :) Han tycker inte om läskiga filmer..
Så det blev Dark Water.. Eller om den hette Black Water..? Spännande var den iaf, slutade med att den sista överlevande blev sittandes i trädet... (Jaa jag vet, jag är ond. Avslöjar slutet för er sådär) ;)

Och när vi vaknade till liv vid en sisådär 11-tiden (sjukt länge man sover nu för tiden) då fick vi ut en långpromenad med Candy, mötte pappa & Ludde. De följde med hem o pappa satte Äntligen upp min hyllor!! Så nu är vardagsrummet helt som vi vill ha det!

Åkte till IKEA med svärmor oxå, o självklart hittar man ju saker där.
Kom hem med en ny tavla till köket, en badrumsmatta & lite förvarning till klädkammarn, så nu är oxå den helt klar!

Älsklingen ringde från tyskland idag, de hade varit på stan i Hamburg o sprungit på en shemalehora, som tydligen hade spanat in både Jim & Oskar.. Den/Det/Hon/Han skulle bara våga.. ;)

Vad tiden går fort när man är ledig.. Börjar ju jobba i övermorgon igen, 8 dar i streck, sen är jag ju iofs ledig 6 dagar på raken.. & veckan efter börjar semestern!
Imorgon får de fan bli bra väder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0