Spending time..

Idag har det inte hänt allt för mycket, vaknade till liv vid 9, kolsvart var det ute. Så det blev att springa ut med hunden, innan ovädret drog igång. Och lagom tills man kom hem så började det spöregna. Men faktist ganska mysigt med sånt väder ibland, iallafall när man ändå inte hade något planerat. Så Candy & jag har legat i soffan o degat klippt hela dagen (tur att man har en hund som heller inte vill gå ut i regnet)

Men lite har jag ändå hunnit med o göra, tittade in i klädkammaren o såg hur mycket som behövde göras, så det var bara att sätta igång. Så nu är det rent o fint där inne. Hoppas bara att det kan fortsätta se ut så när älsklingen kommer hem, annars får jag halvstrypa honom :)

Ikväll blir det att umgås lite med svärmor, hon har ringt nu i flera dagar o velat ses. Så idag gav jag med mig, så det blir nog att köpa pizza kanske o se en film.. Sen blir det att tvinga henne att köra hem mig & Candy ikväll och hjälpa mig leta spöken innan hon åker hem igen.. Så att det inte blir som det blev igår! Ja, jag vet.. Larvigt! Men faktist så verkar det som att det går i släkten ;D

Det är heeelt sjukt hur bekväm man blir när man bor ihop med den man älskar. Man tar så många saker för givet..
Sen när den ena åker iväg, det är då man märker hur mycket man bryr sig om varandra..
Det är sant som man brukar säga; Man vet inte vad man har förräns det är borta.
Men det känns riktigt bra o kunna göra såna här saker, man behöver inte alltid umgås 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan, det är ju såna här saker som gör ett förhållande starkare..
Förresten, sa jag att vi ska förlova oss...? :)

Och lilla kusin, om du nu mot all förmodan hittar mig här.. Så hoppas jag att du har det bra där borta! Tänk lite på dig själv.. O sola & bada lite för mig också !



Kommentarer
Postat av: Thess

Klart jag hittat hit lovely.. !!

Kul att insperera lite hihi..



Jag har det Bra.. de vet du gumman!! Come with me next time!

2008-07-20 @ 19:49:13
URL: http://tesshk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0