Apelsin & pepparkakor

Vilka är typiska juldofter för er?
Jag bara älskar doften av pepparkakor & apelsin, det förknippar jag med julen.
Har haft såna julkänslor de senaste dagarna, alla julklappar är köpta, o idag kom jag hem med en flaska glögg, har inte varit så intresserad av glöggen annars, men denna jul blir det ändring! Mer glögg åt folket!
Mia ska ta fram sin julgran på söndag, så där fick jag väl svaret på frågan i förra inlägget. Min åker nog också upp på söndag om jag inte är alltför bakfull.

Ikväll blir det myskväll, med god mat o en bra film! Det händer inte alltför ofta, så bäst o ta chansen när den finns. Både jag & Jim har lyckats hålla oss borta från att planera in något för kvällen. Så det blir en du-och-jag-kväll..

Imorgon blir det partaj med kusin, ska först spraya oss solbrända, sjunga singstar o dricka drinkar, för att sen ge oss iväg utåt.

P.S Klockan är inte ens sex o stegmätaren visar redan 11710.. Ska ta några långa svängar med voffsan så att jag kommer ifatt. Får inte visa mindre än 20077 innan det är dags för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0