Me And The Stegräknare

Fan vad mycket mer man går när man  har på sig en stegräknare hela dagen, igår satte jag inte på mig den förrän sent på förmiddagen, och då hade jag redan hunnit vara ute två gånger med Candy.
När jag gick o la mig på kvällen hade jag gått 20077 steg. Bra jobbat!
Idag sitter den på från start.

Så nu skriver jag ner dag för dag hur mycket jag gått o vecka för vecka på midjemått & höftmått, vågen bryr jag mig inte om, det är måtten som räknas! Så får vi se ifall det syns några resultat.

Ikväll blir det mys, med älsklingen. Man behöver lägga alla andra planer åt sidan ibland o bara ägna sig åt varandra, blir att stänga av mobilen o låsa dörren, för ikväll ska ingen få störa :)
Imorgon blir det utgång med kusin. Hoppas jag känner mig mer laddad då än vad ja gör idag =/ Det ska väl inte va svårt att ordna?

Idag blir det promenad efter promenad, trodde att jag skulle få jobba, men så var tydligen inte fallet.
Trist när man går upp i tron att man ska få jobba lite idag, o så hör det av sig o ställer in =(
Tur att jag har min voffsa!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0