Min dag.

Snart bär det av mot Stockholm.
Blir att ta tåget, då trafiken där är hysterisk!
Anländer väl till stockholm framåt 20-tiden, då blir det att checka in på hotellet, göra oss lite hemmastadda, sen blir det att gå ut o äta. Så mysigt. Bara jag & han.

Imorgon startar vi dagen med en rejäl hotellfrukost, duschar o gör oss fina för en heldag på stan.
Äter god lunch o bara är.. Sen framåt 18-19 tiden blir det Wallmans Salonger för att fira hans mormor.
När den showen är slut åker jag förmodlingen hem o drar på födelsedagskalas, om jag inte får för mig att stanna kvar..
Det låter vi tiden utvisa..

Nu ska jag försöka tvätta bort lite av min BUS, han spraya mig igår, men var inte så duktig som jag hade tänkt mig :)
Men man kan väl inte begära att han ska klara av allt..

Sen kommer Max & Helena, så Candy får busa en gång till innan vi drar. Hon ska däremot vara här hemma med moster Jessica o mysa..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du får en underbar helg :)



vi hörs och ses!

2008-11-07 @ 13:09:51
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0