Renaxin.

Har klickat hem en kur med Renaxin. Ska tydligen (enligt många) hjälpa en att gå ner i vikt.
Jag behöver bara den där hjälpen i början, resultatet. Då blir det sen lättare att äta nyttigare & leva bättre, för att på så sätt slippa tabletterna och ägna sig åt allt nyttigt för att behålla resultatet.
Nu hoppas jag innerligt att dessa piller hjälper mig en bit på traven.
Visst. jag är låångt ifrån att vara överviktig, men det finns vissa saker på mig som jag inte är helt nöjd med, o det ska vi nu ta hand om.

Det är nästan läskigt hur snabbt veckorna går nu för tiden, jag som inte ens gör nåt.
I morgon ska jag träffa en gammal vän, Johanna, blir en fika på stan o en massa snack att ta igen. Det var ju hur längesen som helst vi sågs..
På fredag blir det Stockholm, har inte bestämt mig för hur länge jag stannar ännu, det märker vi, beror på vilket humör man är på.. Och vad som händer i norrköping på lördag, har ju ingen lust att åka hem för att sen sitta i soffan själv o tråka.

Nu går jag o hoppas på att få jobb på ett hunddagis som ska öppna här i stan, för vore inte det toppen?
Min hund får följa med mig till jobbet varje dag plus att hon får leka ihop med en massa andra hundar hela dagarna =)
SKA HA! O min lilla allergi ska ej få stå i vägen!

Min lilla voffsa är som sagt aldrig nöjd nu för tiden. Har varit ute på långa promenader idag, Max har varit här o lekt med  henne från 10-14. Ändå står hon o skäller på mig hela tiden, som hon alltid gör när hon vill leka, o nu har vi lekt. Orkade inte längre så gömde en boll i en strumpa, så nu har hon nåt att sysselsätta sig trött med =)

Var inne på att köpa en gemensam julklapp åt mig o Jim, en timmes tur i en luftballong i stockholm, med picknick & champagne. I paketet ingick även en kryssning. Men vet inte riktigt om Jim skulle klara sitta i en luftballong i en timme o bara glo, han är ju rätt hektisk, sitter helst inte still mer än nödvändigt.
Men darling, eftersom du läser min blogg, kan du ju fundera på ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0