*Smack*

Och så redan var det söndag.
Tjejkvällen blev superlyckad, verkar som att det inte bara var jag som tyckte det :)
Vi sjöng, o vi åt & fy fan vad vi drack!
Mia kom förbi en sväng också, med 30 servetter som skulle vikas som skjortor, hon skulle ha dop på lördagen.
Så hon fick experthjälp av ett gäng fnittriga tjejer, så nu vet jag hur man viker såna!
Vi stod o skrek i våra mickar ända till klockan 00.00, sen drog vi vidare ut för en drink.

Igår fortsatte jag med mina drinkar, jag blev så imponerad av mig själv, för drinkarna var riktigt goda.
Så det blev ett par såna igår också. Frysta jordgubbar istället för is är den nya grejen!
Sen blev det att vi gick till en liten krog för att dricka en varsin öl.
Blev en tidig kväll, kom hem vid 1, sen satte vi igång o rensa avloppet i handfatet, var nog fel tillfälle då både jag & Jim blev irriterade, för det var såå krångligt att skruva ihop, o allt vi ville var att gå o lägga oss. Men sen till slut klarade vi av det, men då var vi redan sura nog för att ens prata om det.
Så en sak har vi lärt oss av detta: Rensa aldrig avloppet efter ett par drinkar/öl mitt i natten, sov o vänta till dagen efter!

Idag blev det en sväng på stan med min mor, köpte klart det sista till julinredningen. Nästan, nu är det bara gardiner kvar.
Jim kommer hem vid 17 från företaget o då blir det en fika hos Ida & Mata. Sen blir det hem o laga mat & se någon film.

Har hunnit med ganska mycket denna helg. Känner mig nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0