Stockholm.

Blir lite ändrade planer för min del tror jag.
Jag stannar nog inte över natten på lördan, åker nog hem med Svärmor o dom efter det där Wallmans.
Känner inte för det riktigt, men vem vet, kanske ångrar jag mig. Det återstår att se..
Sen ska vi vara hemma ett par helger, det räcker med Västerås & Stockholm, för såå kul är det inte alltid att komma iväg.
Och så behöver faktist våran voffsa oss.

Helt plötsligt, bara nu på sekunden, blev allt såå tråkigt..
När kommer det komma en ljuspunkt i livet?

Jag som alltid har älskar julen..
Och inte ens när jag tänker på den blir jag på bättre humör, för denna jul lär ju bli som alla andra..
Går det att göra som björnarna gör? Gå i ide alltså?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0