Vattenpipsmänniskor.

Jag har alltid undrat över vad som är själva grejen med en jäkla vattenpipa som går runt från person till person.
Människor tar fram dom under grillkvällar, förfester eller bara framför en film.
Skumt, har jag alltid tyckt, kan väl inte vara så himla gott o dra bloss från en sån, jag jämför vattenpipa med cigarr & jag hatar cigarrer!!
Men så igår var vi på förfest hos en tjej som hade en vattenpipa, o när jag sa att jag aldrig hade testat så tyckte dom att jag skulle göra det. Så nu är jag fast! Det var riktigt gott, o det luktade gott. Det var på nåt sätt lite mysigt..
Så nu har jag tjatat på Jim att vi ska skaffa oss en =)

Kvällen igår var lyckad, men som alltid så har man roligast på förfesten.
Björn Rosenström på Otten var väl sådär, hade hellre sett han köra gamla klassiker som man kan sjunga med till.
Istället körde han en massa nya låtar som jag aldrig nånsin hade hört.
Jag har alltid sagt att det går inte att dansa till dom eftersom det är mer som små visor än musik, men jodå det var tydligen inget svårt då hela dansgolvet var smockat!

Idag mår man lite som man förtjänar, trött o matt! Men det var det värt!

Kommentarer
Postat av: Syster

haha kan ju va för du kom så sent och missade alla gamla klassiker ;)

2008-11-23 @ 19:17:33
URL: http://jezss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0