Är jag en svikare?

När man försöker vara alla till lags så är det alltid någon som inte blir nöjd.
Tycker sånt är så himla tråkigt..
Ibland måste man ju tyvärr, av någon anledning, ställa in det man helst vill göra.


Ja, jag får dåligt samvete, ständigen.. Alltid är det nåt, jag vill vara alla till lags men det går inte alltid så bra.
Hur man än vrider o vänder på saker så är det alltid någon som hamnar i kläm.

Jag tänker också alltid på att jag vill vara alla till lags, men lyckas tydligen inte alls.
Känner mig värdelös då jag får höra hur jag ständigt sviker..
Jag är väl inte en så dålig människa som jag ibland får höra?
Är jag sån?
Är jag en dålig människa?

Och jaa, jag bestämmer ofta saker som jag verkligen vill görautan att tänka efter innan om det finns nåt jag redan planerat.
Men ibland planerar andra människor åt mig, o jag har väldigt svårt att säga ifrån.
Så därför är vi nu överens om att i framtiden kommer jag aldrig mer bestämma något med någon.

Nu orkar jag inte ta det här längre.
Idag är en dag då jag känner mig värdelös. Som att hela världen hänger på mina axlar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0