det tär på krafterna.

Idag har jag handlat ännu flera julklappar.
Fasen va skönt!
Har inte många alls kvar nu..
Det är ca 2 månader kvar till jul, har aldrig varit ute i så här god tid.
Men har alltid sagt till mig själv att man borde börja shoppa julklapparna tidigt så man har det gjort.
Och det ska jag nog fortsätta med varje år..
För det finns fan inget värre än att vara ute i sista minuten med alla andra o trängas, då är det mesta slut & man får stå o köa i timmar.



Men det tär som sagt på krafterna, jag klev upp ur sängen kl. 10, gick ut me voffsan o va på stan vid 11, kom hem kl.13 och så fort jag satte mig ner i soffan kände jag huuur trött jag är..
Blir en soffdag!

- Spong gjorde helt rätt i att gå över till GAIS!!
IFK suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0