Fuck you!

På fredag är det efterlängtade mötet mellan mig, min ombudsman på facket & idioterna på mitt förra jobb.
Ska bli spännande att se vad de har att säga.. Jag har papper på papper som styrker mina uppgifter, jag har alla möjliga sorters vittnen + att jag har en av delägarna på min sida! Det borde väga rätt starkt! OM han nu också kommer kunna stå för det är ju den stora frågan?

Jag måste nog verkligen tänka efter innan jag öppnar käften på det mötet, kan lätt bli så att jag ballar ur & blir förbannad..
Med tanke på att de kommer sitta o ljuga mig rätt upp i ansiktet. Det är det värsta jag vet!
Men jag ska försöka hålla mig lugn, lugn & sansad, o det kommer säkert att reta upp dom ännu mera än vad det skulle om jag satt & skrek på dom! De kommer försöka manipulera mig på alla olika sorters vis, för det är visst det dom är bra på.
Visst, jag kommer säkert känna mig pressad som attan och sätta igång med ett böl.
Det är ok, bara jag inte blir förbannad!

Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0