När man var liten.

(eller när jag var liten)

Då trodde jag:

  • Att chips kunde man äta hur mycket som helst av, för det är sååå mycket nyttigare än godis
  • Att vi (jorden) var universums största planet, o jag var så lycklig att just jag hade turen att bo här
  • Att när jag blir stor kommer jag att vara en vetrinär (när jag redan då var allergisk mot typ alla djur)
  • Att jag kunde byta blöja på syrran, (jag gav det ett försök en gång, o det var skit överallt)
  • Att alla familjer bestod av, en mamma, en pappa & 2 barn, (familjer som hade det annorlunda va konstiga)
  • Att alla hade en mormor på gotland
  • Att tomten fanns
  • Att tandfen fanns.

Jag helsike så dum man var!!

Nu är jag gammal, men får fortfarande för mig att chips är nyttigt ibland..
Helt ointressant inlägg. Men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0