Time off.

Den här veckan uppskattar jag att vara ledig, eftersom jag jobbade hela förra veckan så är det faktist skönt att jag inte jobbar denna. Har lite att göra här hemma, då vi får besök ifrån göteborg i helgen.
Hallen ska bli klar, en storstädning behövs, tvätta som vanligt & umgås med voffsan!
Idag blir det en lunch med svärmor, sen förbi stan o köpa knästrumpor, det är hett :)

Kuss pratade om att hon var ledig på lördag, vet inte om det var en hint om att hon vill gå ut?
Det skulle ju inte vara helt fel faktist, men bara om de spelar:  Barbados- Kom hem!
Och bara om vi hänger mest på schlager-golvet, för där kan Jenny skaka ;)

Nu ska jag borsta gaddarna o sen drar jag!



Kommentarer
Postat av: Thess

Haha NEJ jag ska inte ut i helgen!! Nästa helg Då ska jag ut ska på 30 års fest på CJ men sen blir det palace så följ jättegärna med dit!!?? måste ta det lugnt en helg ;) och jobbar fredag natt.. lova att möta mig på palace den 11e =) eller kom förbi cj innan går ju också bra =)

2008-10-01 @ 12:50:49
URL: http://thesshk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0