Dagens..

bästa: Arbetsintervjun, fick jobbet!

värsta: cykelturen i regnet till intervjun.

roligaste: vågar inte svara på det ännu, uppdaterar när vi e hemma från middan!

middag: blir att gå ut & äta ikväll.

dricka: apelsinjuice

irritationsobjekt: KUKHUVVET som nästan körde in i Jim!

pucko: DU!!!

kläder: Mina grå mysbysser & en collegetröja

Senaste...

sms:et jag fick: " Tjoho ;-) Visst kan jag räkna me dig och party 27e? Inge party utan party :-) slipper ju se mig på jättelänge sen ;-) "

sms:et jag skickade: "Hej snygging! Jag saknar dig ska du veta! Kan vi inte gå ut o äta ikväll? Bara du o jag. Puss"

telefonsamtal: Lena på facket

person jag kysste: Jim

person jag kramade: Candy

person jag pratade med: Jim

person som gjorde mig glad: Ingrid & Manne på DHL när de ringde o meddela att det ville att jag skulle börja jobba på onsdag.

person jag skrattade med: Candy

person jag var sur på: Candy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0