Det här är inget bra för mig inte..


Jag vaknar varje morgon kl. 6 när älsklingen går upp. Men ser ingen anledning till varför jag ska gå upp så tidigt o sätta mig o glo, så jag somnar om o vaknar sent som fan o är heeelt slut. Det sägs ju att man ska gå upp då man vaknar, o det är nog sant, men jag somnar om o blir skittrött o orkar inte göra ett piss istället.

Igårkväll bestämde jag mig för att först o främst gå långpromenad med candy, sen hem o lägga i en maskin tvätt, o medans den går så skulle jag gå o sola.. Men gick inte riktigt som jag tänkt mig, tog en kortis med candy, sen hem o la in tvätt, o nu degar ja framför tv.n o maskin blev precis klar..

Men nu ska jag försöka ta mig i kragen o hänga upp tvätten, lägga in en till o sen gå o sola o ta en långpromenad med candy. Börjar om från början :)

Imorgon är det möte med facket, haha vad mina förra arbetsgivare kommer åka på skit! Så går det när man tror att man kan behandla folk hur som helst!

Nää nu ska jag fan hänga tvätten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0