Låter orden tala för sig själv..



Ska alldeles strax iväg o jobba..
Är helt sjukt trött idag, även fast jag o voffsan sov ända till halv11 idag..
Och mina ben ska vi inte prata om, det är nåt fel på lederna i ena halvan av kroppen, (om jag får ställa en diagnos åt mig själv) Det går bra sålänge jag inte rör på mig. Men så fort jag kommer igång o går så känns det..
Tur att man har cykeln idag, gick igår, o det funkade sådär..

Idag har jag bestämt mig för o ägna hela kvällen åt min älskling.
Vi behöver det.
Vissa dagar/kvällar måste man lägga allt annat åt sidan & bara ta hand om varandra.
Fler såna dagar.


Nu ska jag blunda lite innan jobb..
Zzzzz..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0