tumbs up, tumbs down!


TUMMEN UPP!
tummen upp för ganska mycket....

  • Jag börjar jobba på onsdag
  • Jag & älsklingen ska ut & äta o sånt mys ikväll
  • Min kusin är den underbaraste människan som finns
  • För att älsklingen vågar låta mig måla om hallen helt ensam
  • För kärlek, vänner & familj.


TUMMEN NER!

  • För (ursäkta uttrycket) KUKHUVVET som nästan körde på Jim när han var på väg hem ifrån jobbet. (Men som tur är, så gick det bra med honom, men inte lika bra med mopeden..)
  • För dagens väder, regn regn & regn!
  • För omogna idioter som man en gång trott har varit ens vänner..

Min kusin.
Hon borde vara stolt över mig just nu:
" Du måste lägga in fler bilder på din blogg, Jenny!"
Nu har jag haft bilder på bloggen nästan i varje inlägg sen du sa det ;)




Kommentarer
Postat av: Thess

Ja du ser hur bra de blir =) stooolt =)

2008-09-08 @ 21:38:50
URL: http://thesshk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0