Jenga

Modemet funkar, o telefonen funkar nu också, efter mycket om o men. Kunde först inte ringa ut, så jag ringde ytterligare en gång till Glocalnet o klaga. Och felet var att "De hade inte förstått att vi låg inom ett 011-område" smartskallar!

Men nu är nästan allt som de ska, men man känner sig ju inte hemma här riktigt än. Lite saker som måste göras, o handlas.
Men det får man ta tag i när man har pengar.. 
Har fått använda öronproppar 2 nätter än så länge, har ju krogen Vasa precis utanför vårat fönster, som har öppet 6 dagar i veckan. Så ett jäkla liv kan de va här ibland.

Idag börjar jag jobba kl 14, o resten av veckan kl 12, snart hoppas jag på att jag får börja halvtid ett tag igen, dessa tider har ihjäl mig, får ju ingen fritid. Man hinner ju inte göra något innan jobbet när man börjar 12 o inte är man sugen på att göra nåt när man kommer hem 20.30 heller..

Mån-Ons ställer min syster upp på att va hundvakt åt Candy, hon kan vara sådär jättesnäll ibland =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0