Jenga

Idag är det älsklingens första dag på det nya jobbet, har inte pratat så mycket med honom, men fick ett sms när jag vaknade där det stod att det gick jätte bra iaf. Hoppas resten utav dagen fortsatt lika bra.
Han lär nog vara jäkligt trött när han kommer hem då kan gick upp kl 6 i morse, så jag tänkte vara en snäll flickvän idag o laga hans favoritmat lagom tills han kommer. Var nere i affären också o köpte riktig frukost åt honom, så han får i sig ordentligt innan jobbet :)
Jag själv har inte gjort ett dugg idag, har inte funnits så mycket att göra då jag bestämde mig för att städa igår, så jag & Candy har mest legat o myst med min huvudvärk, o varit ute i parken o lekt lite.
From lördag så bor jag o älskling hos mamma i 2 veckor, då de ska iväg o träffa Stefans (mammas man) släktingar i Ungern, så då blir vi hundvakt. Så passande att det är just den här månaden då vi är fattiglappar, de fyller frysen, lämnar pengar o kontokort åt oss. Så vi behöver själva inte röra ett öre från vår egna ficka. Så pengarna som blir över efter räkningarna går direkt ner i "Thailands-burken" 
Är sugen på att åka till Portugal också, Jims pappa är ju därifrån, o de var ju alltid där när han var liten, lite nyfiken på hur det ser ut.. Så efter Thailand är det bara att börja om o spara pengar, minst en resa per år ska vi kunna klara tycker jag.
Bäst att passa på innan man skaffar små barn, o det ska vi inte vänta med alltför länge iaf.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0