Jenga

Nu var det ett jäkla bra tag sen sist!
Och det har hänt rätt mycket nytt, vi har till att börja med flyttat till våran nya lägenhet o trivs som fisken i vattnet!
Balkongen är guld värd för oss allihopa, Candy har fått sin egna lilla plats där ute, så där sitter vi hela kvällarna o har det bra!
Jim har fått sitt efterlängtade "pojkrum" som han älskar såå, när han är dum har jag någonstans att låsa in han!
Jag har tagit över klädkammaren, den är min lilla guldgruva!
Köket börjar äntligen likna något, då det var riktigt fula tapeter med bård o vinrött fult kakel när vi flyttade in, nu är det istället vita väger o svartvitt kakel. Knopparna har vi bytt ut till snygga handtag istället.
Vardagsrummet är perfekt, o badrummet ska vi inte snacka om.
Men andra ord: VI HAR HITTAT HEM!

Och över till lite annat:
I morgon får vi besök av västeråsarna, då blir det tivoli o marknad!
De skulle egentligen ha kommit ikväll, men blir nog rätt stressigt för dom då Robban jobbar till kl. 17.

Nu orkar jag inte skriva mera. Ville mest bara säga att jag lever..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0