Jenga

Veckan har gått rätt fort.. Kan det vara för att jag börjat jobba må tro?
Visserligen jobbar jag ju bara 4 timmar om dagen, men jag tror det gör en hel del.

Idag har Jim åkt till Göteborg, han åkte redan vid 7 i morse.. Då var jag alldeles för trött för att vara trevlig!
I kväll kommer Daniella hit o umgås med Candy medans jag jobbar, sen sover hon här då svärmor är i stockholm.

I morgon ska jag till AF o skälla lite för deras fel-information, sen blir det jobb igen kl. 16.
På fredag börjar jag jobba redan kl 13 o slutar 20.

Och på lördag ska vi på party i Västerås, har ju lite att fira tydligen: Azad & Maria firar 14 år tillsammans, Robban har tagit körkort, o så var det nån grabb som muckat.  Kan bli roligt..

På söndag ska vi fira syster, som fyllde 19 på alla hjärtansdag.

Så ser min resterande vecka ut. 
För er som undra alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0