Jenga

Idag har jag prioriterat vädret o min hund först! Istället för att stå hemma o laga matlåda som jag borde gjort, då jag ska jobba heltid idag, så gick jag till parken o satte mig i solen på gräset o lekte med gumman.
Så himla mysigt väder ute idag, synd bara att det var just idag jag skulle börja kl. 13. Annars hade jag nog varit ute tills solen gått i moln.
Men det kommer förhoppningsvis fler såna här dagar.. Skulle vara guld om det var solsken i morgon när man vaknar, såfall ska jag ut så fort jag stiger upp o leka med voffsan tills de är dags att åka till Västerås. Candy ska vara hos sin morfar o morbror =) (morfar=min pappa & morbror= hans hund) :P

Nae nu ska jag byta om, blir vårdkläder idag tror jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0