Jenga

Lika lite att göra på jobbet idag.. Segt!
Har varit klar sen flera timmar.. Men man vill ju få ut så mycket pengar man kan & plus att jag GÅR inte hem härifrån.
Värsta läskiga området, med en massa godsvagnar o mörker.. Så jag stannar hellre till kl. 20.
Men får inte skjuts ända hem idag, då det är andra gruppen som jobbar, o de åker åt helt fel håll.
Så jag håller tummarna för att det inte börjar regna, då jag ska gå genom hela promenaden!!
Det där med att jag kanske borde skaffa körkort snart, låter ju inte som en dum idé..?

I morgon tänkte jag försöka gå upp skapligt, runt 8-9 nångång, för att gå o sola o färga håret o bli snygg "igen" 
Och i helgen ska jag shoppa min(a) födelsedagspresent(er)!!! Alldeles själv, då får man det man vill ha o kan bli ännu "snyggare" =)

Maja o jag funderar på att tatuera in ljusa bryn. Så man slipper måla dem varje dag. Men väldigt, väldigt ljusa, så att det inte blir för skarpt! Beror på vad det kostar, men Älskling  gav mig tillåtelsen, så får väl bli när han blir rik på tatueringar ;)

Nu är det endast 19 minuter kvar. Oh Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0