Jenga

Dagens gods gärning.

Var på väg hem från stan, då vi såg en liten hund titta fram runt hörnet, lös & ensam bland en massa trafik.!! Kan bli farligt, så jag gav mig iväg på hundjakt. Och fick till slut tag på den lilla rackarn. Hade ju inte förväntat mig att ägaren var i närheten, för då hade jag plockat med mig han hem i väntan på att någon saknade honom. Ville ju fixa sällskap åt min voffsa :)
Min icke sa nicke, några sekunder senare kommer det en gammal orolig farbror, med tårar i ögonen, o såg jättelycklig ut när jag gick där o bar på hans hund. Så där, detta borde jag kunna leva på ett bra tag framöver. För nu är "månadens, årets" goda gärning löst!

Ikväll är det premiär på Otten, ska dit med min kusin. Så vid 6-tiden blir det att gå upp till henne o göra sig iordning o dricka drinkar =) För att den gå vidare vid 8, då det drar igång!

Imorgon flyttar pappsen, så blir att hjälpa honom. Så denna kväll borde bli en aningen lugn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0