Jenga

Nu har mäklaren varit här o tagit kort, blev en annan mäklare, för den vi skulle ha var sjuk.
Tror att korten blev snooorbra (mycket tack vare alla mias fina saker som hon lånade oss) Får korten skickade på mail alldeles strax, sen ska jag bara godkänna dom så läggs lägenheten upp på hemnet redan idag! Snabba Puckar!
En liten miss gjorde vi trots allt, haha, vi har ju glashyllor i badrummet, en har varit sönder länge, så Jim var hos glasmästaren som gjorde en ny tills idag. Och så tände jag fina ljus på hyllorna, o det måste ha blivit för varmt, för vips så sprack en hylla igen :) Så imorgon blir det en sväng till glasmästaren igen ! 

Resten utav dagen blir luugn, kusin kanske kommer förbi o bakar kladdkaka. Ikväll blir det Top Model.

Min kära far flyttar mitt i allt, så imorgon har jag lovat att komma o hjälpa till att packa. Och då drar min älskling till växjö, så min helg blir att spendera i klädkammaren o källaren, sen är lägenheten redo för visning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0