Jenga

Åååh nu är äntligen sommarn här.. Så härligt!!
Hoppas på lika bra väder när semestern börjar, då kanske vattnet har hunnit bli något varmare också!
Det blir nog en biltur till Helsingborg & Danmark, sen seglar vi till Gotland. Håller oss till Sverige i sommar & tar en utlandsresa i höst/vinter när flytten är klar.

I Augusti börjar körskolan, min gulliga svärmor betalar körkortet åt mig OM jag lyckas sluta röka, och visst ska jag det!! När detta paket är slut så hoppas/ska jag aldrig mer röka!!

Idag blir det att lägga sig i ett solarium, så får såna som jag göra. Som jobbar 14-20.
Sen tänkte jag försöka hitta nån söt topp & nya leggings, kanske ett par söta skor också.
Efter det blir det hem o fixa sig lite snabbt, ta spårvagnen till Klocket, lämna Candy o så jobba!
Inte den roligaste dagen kanske. Men onsdag nu, snart helg. Man ska inte klaga.

En typiskt dag på jobbet för mig ser ut såhär:
14:00 Börjar
14:30 Fika 30 min
16:00 Lunch 30 min
18:30 Fika 
20:00 Slutar!

Och mellan dessa raster springer vi ut o tar lite luft då o då =)

Nu kallar solariet! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0