Jenga

Idag är ingen bra dag, min kära pollenallergi är värre än någonsin o jag jobbar 12-20 hela veckan.
Finns inget o göra förrän typ 14.30, så får sitta o glo i nästan 3 timmar. Men chefen ville ha mig där "ifall nått händer" 
BLÄÄÄÄ!! 
Min babe kom hem igår också, äntligen! Men så värst mycket tid hann vi inte tillbringa med varandra, då det var grillkväll med jims släkt vid 18, o när vi kom hem tog de inte lång tid innan älsklingen somna.. Och nu är han på möte..

Jag tar upp de som jag gjort i de senaste 100 inläggen, JAG VILL HA SEMESTER NU!! 
Åka till stränderna i Danmark, helsingborg, segla till Gotland.. Bara slappa, eller njaa, det blir ju en flytt mitt i allt också!
Men de enda vi bryr oss om ang lägenheten denna sommar är att få väggarna målade o tapetserade, sen tänker vi inte lyfta ett finger förrän semestern är över! De får helt enkelt se ut som de gör, eftersom vi ändå inte kommer att vara hemma så värst mycket iaf.

LÅT DENNA VECKA GÅ FOOOORT! Jobbar ju 16-20 nästa vecka, vilket betyder att ja kan bada varje dag om jag skulle känna för de, o veckan efter börjar semestern! OH YEAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0