Jenga

Vilken början på sommar.. Regn, kallt & grått! Känns som att man sovit sig igenom hela sommaren o vaknat upp på hösten.
Förhoppningsvis har jag planerat in min semester helt rätt detta år, för blir de ens någon sommar så kommer den säkerligen  i mitten av Juli, då min semester börjar =)

Dag ett, början på Alli, se fall det hjälper en att gå ner i vikt.
Står att man ska ha ett BMI på 28, o det har jag inte. Men har hört att det ska hjälpa ändå,
är ju inte ute efter att gå ner flera kilo utan kanske 4 ungefär..
We will see, time will tell.


Snart dags för jobb, som vanligt. Gillar inte att dagar ser likadana ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar bra grejjer det där när man läser artiklar från läkare:



ex:

Alli Genväg till ohälsa

Medicinen verkar lokalt i magen och endast under en måltid.



– Det krävs en mental omprogrammering för att bibehålla viktnedgången, det här är kryckor som stöttar på vägen, säger Rössner.



Men viktgurun Fredrik Paulún är skeptisk:



– Det är en genväg till ohälsa. Jag skulle aldrig rekommendera det till någon.



En fettfattig kost är hälsofarlig i längden och lakar ur kroppen på vitaminer och antioxidanter, menar Paulún.



Dessutom är bieffekterna i grövsta slaget.



– Medlet har en Antabuseffekt på fett vilket innebär att om du äter fett så får du nästan ha en blöja på dig.







Missbruksrisk

Risken för att medicinen hamnar i orätta händer är stor, menar Fredrik Paulún:



– Det finns en missbruksrisk för personer med ätstörningar

2009-06-11 @ 19:31:46
Postat av: Jenny

Missbruksrisk för personer med ätstörningar jaa, men se där der har ja inte!

Allt ska vara så farligt nu för tiden, ät inte chips då kan du dö

2009-06-12 @ 20:20:43
Postat av: Thess

Jag skulle dött för länge sen om jag analyserade vad jag åt.. eller kanske inte är så farligt..

pst jag som klistra in artikeln :P

2009-06-12 @ 22:59:31
Postat av: Nadja - men kallas Barbie

Bra blogg :)

2009-06-13 @ 23:20:33
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: Nadja - men kallas Barbie

Bra blogg :)

2009-06-13 @ 23:20:38
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: Bella

Haft en bra lördag? :) <3

2009-06-14 @ 01:07:37
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0