Jenga

Dagen började såå himla bra!
Vaknade utav klockan som ringde 8:30, men kändes som att den var så mycket mer, då det var väldigt ljust i sovrummet.
Gick upp o kolla ut genom fönstret, SOL! Jäklars vad jag fick fyr i stubinen då, jag sprang ut med Candy en snabbis, gick hem igen för att göra mig iordning. Blev ingen spårvagn i morse till pappsen inte, det fick bli en promenad så jag fick en chans att vistas ute i solen innan det var dags för jobb.
Och tur var väl det, för lagom när jag kom fram till pappa började det bli kallare, solen gick i moln o det började blåsa.

Fick sen skjuts till jobbet av min lilla farmor. Det gick hur smärtsamt som helst på jobbet, vi var klara redan vid 18.30 idag, så jag satte mig vid face book o svarade på en sisådär 500 quiz, där jag b.la kom fram till följande:

  • Jag är tydligen väldigt väldigt dryg.
  • Ganska så efterbliven
  • Inte ett dugg blond
  • Tyvärr inte värd så mycket
  • Jag bryr mig om mina kläder, men vill helst se ut som alla andra
  • Jag är snygg, vacker & underbar, vad mer kan man säga?
  • Jag har hittat min drömkille, och måste se till att hålla hårt i han o lära mig försvara min "pojk" för när andra tjejer får reda på det här lär jag få kämpa för han.
  • Jag är Pippi Långstrump, den självständiga & egensinniga som går sina egna vägar..
Fast allt det här visste ni väl redan? Förutom att jag "inte är värd så mycket" för ni ska bara veta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0