Jenga

Idag är ingen vanlig dag för idag är det tisdag, vilket betyder att i morgon så är det onsdag, sen är torsdag, sen fredag, lördag, söndag & måndag igen, tisdag, onsdag, torsdag, fredag & lördag= flyttdag!

Idag har jag ringt sura kunder för att bestämma tid för leverans. Jag skulle då inte vara sur om någon ringde mig för att tala om att det jag beställt nu har kommit o chauffören ska köra hem det till mig..
Men det kanske bara är jag.?

Sitter o småglor på "Den rätta för Rosing" 
- Är hon pedofil eller?
Jag menar, hon har haft en kille i programmet, sen start som är ca 19 år, och idag kom det in en ny kille som också verkar vara i den åldern.. (från norrköping var han också, usch så fult östgötarna pratar =)

Snart börjar Desperate Housewifes, o då har min älskling lovat mig att jag ska få ligga i hans famn på soffan.. Det har jag sett fram emot hela dagen, att känna sig lite sådär liten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0