Jenga

Sitter här på jobbet o glor på klockan! - Kan den inte bli åtta snart?!
Idag har varit ytterligare en lugn dag, känns som att det bara blir mindre o mindre att göra.
Eftersom jag inte började förräns 16 idag, så känns det lite piss att gå hem tidigare, vill ju ha lön såklart,
så jag har suttit här o surfat, kollat på klockan & rullat tummarna i timmar nu.
Hungrig är jag också, jag prioriterade inte riktigt min dag som man borde, jag gjorde allt på min lediga tid som man ska göra, njuta av solen, busa med hunden, umgås med vänner, MEN jag glömde helt enkelt bort att äta (!) Kom på det alldeles för sent, så det fick bli en risi frutti i all hast!
Men nu börjar klockan närma sig 20, så jag överlever nog en halvtimma till på tom mage.
För när jag kommer hem så blir det svull! Skit bara att man jobbar dessa tider o käkar så tätt inpå innan man går o lägger sig..
-Men hellre ligger jag o jäser om nätterna än o ligger o lyssnar på min kurrande mage.! finns inget värre än att lägga sig hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0