Jenga

Dagen började inte alls bra, o resten utav dagen fortsatte åt samma håll..
Fy fan vad man blir slut när det händer tråkiga saker, jag är helt off i kroppen,
har inte fått i mig någon mat o har inte orkat röra mig ur soffan.
Nu verkar det ha kommit fram något "positivt" ur det hela, förhoppningsvis..
Den människan borde inte få ha jobbet kvar, hon har gett oss fel information hela tiden,
o verkar som att hon gjort det än idag..

Att gå från att vara såå glad för att flytten börjar närma sig, till att bryta ihop totalt 
o tro att världen går under...
Det har varit en så jäkla hård dag, i morgon vill jag ha positiva ord.
Bröt ihop på jobbet framför mina arbetskamrater plus ett flertal till,
fick skjuts hem o bröt ihop några ggr till på vägen...


Tack min underbara mamma, du har troligen räddat våran framtid..
Jag älskar dig såå himla mycket.
Och du vet att vi kommer stå i skuld till dig för alltid..
Hade gjort samma sak för dig!
Och detta kommer ej att drabba dig något alls..

Och detta blir ännu en backe att ta sig över för oss älskling.
Men vi har redan bevisat, flera ggr
att; tillsammans klarar vi allt
Vi har gått igenom så mycket mer än vad andra har gjort,
vi har haft det knapert o dystert.
Men vi har fortfarande varandra.
Och kommer kunna ta oss över denna backe också!
Visserligen kommer det säkert att ta sin tid.
Men så länge vi älskar varandra.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0