Jenga

Känns inte som att jag skriver nått vettigt alls i bloggen, men men. Alltid är det skönt att fördriva tiden på nått sätt, sen om ni tycker att det är intressant eller ej, det ger jag fan i =)

Nu börjar det närma sig min B-day, o den kommer väl inte firas på nåt speciellt sätt. Blir en lunch med mammsingen & kanske en middag + bio med älskling..
Beror på hur jag jobbar, kanske är tvungen att jobba 12-20 hela nästa vecka.
MEN, det är bara tacka & ta emot då det blir mer kosing i plånkan!

Idag har jag hunnit med att packa ännu mer, så det är inte sådär överdrivet mycket kvar nu..
Imorgon blir det nog en vilodag med packningen tror jag, voffsan är nog trött på att bli lämnad utanför, så det får helt enkelt bli en Candy-dag.
 
Funderar fortfarande på att köpa en liten kompis åt Candy, tror hon skulle må jättebra över att ha någon hos sig hela tiden, o snacka om vad trötta dom skulle bli.. Får sååå dåligt samvete när jag lämnar henne för att gå o jobba, Jaa. JAG VET, "jag mår sämre än henne o hundar har ingen tidsuppfattningen o bla bla blaaaa" Visst, dom är "färgblinda också" knappast! Så i framtiden så kommer det bli en till vovve. Struntar helt enkelt i vad ni tycker!!!!! Vet att det kommer bli ett jäkla jobb, men det är det värt! Det var jobbigt när Candy var valp också, men inte klaga jag för det!
Och jag gör det mest för Candy, hundar är ju flockdjur o tycker inte om att vara ensamma!

Sådär jaa, nu fick ni höra det också, väldigt intressant va? bäst att ni antecknar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0