Jenga

HUR:

svarar du i telefonen: Hallå!
gör du när du är kär i fel person:  Slutar upp med det..?
tycker du om gul-bil-leken: Haha, den funkar alltid!

mycket pengar har du i plånboken just nu:  37:-

mycket är klockan:  11:08
många kontakter har du på msn: Inte många

VEM
är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Från min älskling: "Inte lika mycket som ja älskar dig"
pratar du med på msn just nu? Ingen
ringde dig senast? Pappsen
pussade dig senast? Älskling innan han gick till jobbet
vem vill du kasta en sten i huvudet på? På mäklaren & kärringen på banken!!! 
saknar du mest just nu? Just nu saknas jag inte någon..

ska du träffa imorgon? Jobbet som vanligt.
sov du med senast? Älsklingen & Candy 
festade du med senast? Det var så längesen, så kommer inte ihåg..?

vem fick du senast sms av?  Kusinen.



JA- OCH NEJ-FRÅGOR

cyklat utan händerna: Ja, när jag va liten
gråtit en hel natt: Nae, jag blir så trött när jag gråter så jag sover hellre
druckit så du spytt: Ja, en gång faktist. Läskigt!

åkt vattenskidor: Åkt o åkt, jag SKULLE, men kom aldrig upp =)

åkt rullstol: Jaa, jag låna nåns rullstol o tog mig ett par varv.
gjort en bakåtkullerbytta: Jaa, jag gör det varje dag, eller not.
köpt lösgodis för över 50 kr: Jo, det händer väl, då lösgodiset här är så jävla dyrt!

haft träningsvärk: Aa, men det var längesen det!
sett din kompis i rosa kanindräkt: Nae, då skulle jag nog börja fundera på att byta umgängeskrets.


Du mår bäst när du... ligger i Jims famn o han håller om mig, då känner man sig trygg..

Kärlek är... Underbart!

Min mobiltelefon är... En sony ericson, som batteriet dör på stup i kvarten!
När jag vaknar på morgonen... går jag först o främst ut med hunden. 
Innan jag går och lägger mig... tvättar jag av mig sminket o borstar tänderna.
Just nu tänker jag på... att jag vill att telefonen ringer
Homosexuella är... det nåt fel på!!!
Blondinbella är... En stackars blondin som det kommer gå åt helvete för i framtiden.
Jag vill verkligen... Mysa
Ikväll ska jag... Mysa med mig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0