Jenga

Ni får ursäkta mitt PMS-utbrott i förra inlägget =)

Det blev heltidsjobb hela nästa vecka, förutom torsdagen då jag ska till AF.
Så blir varken lunch med mammsen eller middag & bio med älsklingen på min B-day.
Istället blir det att gå ut o äta något gott i morgon efter jobbet..

Jag & Älsklingen hinner inte ses så värst mycket på vardagarna nu för tiden. Då han sticker kl 11, o slutar mellan 16-19 nångång, o jag drar kl 16 o kommer hem igen efter 20. Men idag blev jag lycklig, han ringde vid 14.30 o sa att han var på väg hem. Så hann med lite mys framför tv.n ihop innan det var dags för mig att jobba.. Bara en sån grej fick mig att bli lite gladare =)
Sen att jobbet rullar på o att jag får fler timmar känns också riktigt bra!

Men i sommar så ska vi ta en lång o välbehövlig semester.. Om sommaren här i Sverige är som den brukar (grå o trist) så blir det att använda presentkorten från Resia som vi fått i julklapp/present, o dra utomlands ett par  veckor!

Och förresten, jag glömde min mobil hemma, o gud vad man känner sig handikappad. Fick ett sug o ville prata med älsklingen, o kan inte ens hans nya mobilnr i huvet..!

Om ca 15 min är det dags att åka hem. Är sugen på äggmackor, så såna ska det bli! Hoppas på nån bra film också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0