Jenga

Jag orkar inte, mina ögon går i kors. Jag är helt slutkörd idag...
Sängen kallar på mig, men det gör också jobbet!!
Skit, och i morgon är det heltid, 12-20 som gäller. Sen ska jag tamejfaan sova sova sova..

Älsklingen lämnar mig i helgen, så blir inget mys inte.. Farmor ville ha med mig på marknad på Lördag, o det kan jag tänkas ställa upp på. Men inte mer än så..

Det här jobbet jag har, känns såå meningslöst. Jag tjänar ungefär lika "mycket" när jag stämplar som när jag jobbar. Förra månaden kände jag att jag jobbade järnet, mina krafter var helt slut lagom tills helgen. Så kom lönen den 25.e, jag ville bara gå under jorden. Förstå att jag lika gärna kan gå hemma, mysa med hunden, njuta av vädret, må bra o få ut lika mycket i månaden som när jag jobbar 12-20 mån-fred. Fan plågeri!!!

Jag ska nu läsa upp mina gymnasiebetyg, sen i framtiden ska jag bli behandlingsassistent/socionom! 
Kanske inte är världens höjdarlön där, men då får jag iaf jobba med det jag själv vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0