Jenga

JAG ÄR EN DÅLIG BLOGGERSKA, JAG VET.

Men tiden bara springer iväg, har jobbat 12-20 nu varje dag, i hur länge som helst.
Tiden räcker helt enkelt inte till, från 9-11.30, umgås jag med hunden, vaknar till liv, käkar frukost & gör mig redo, sen är det jobb. Kommer hem framåt 20.30, o då är inte datorn ett alternativ, utan då umgås jag hellre med min lilla familj, o myser på soffan framför tv.n.

Men snart kära människor börjar jag jobba halvtid igen, förhoppningsvis ett par veckor iaf..
Då får jag mitt liv tillbaks! =)

Annars rullar allt på som vanligt, var i Sthlm & Västerås i helgen, o bara tog det lugnt..
Nästa helg blir en hemmahelg, hoppas på fint väder så man kan sola lite, annars får det fan bli solariet, jag är vitare än vit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0