Jenga

Jag har haft det så underbart de senaste dagarna..
Älskar detta väder!

För några dagar sen hade jag & Jim en riktig jag-älskar-dig-dag, det började med att vi satte oss på en uteservering o käka sallad, sen gick vi hem o hämta Candy, tog en riktig långpromenad, satte oss vid vattnet o tog en glass, o på vägen hem fastna vi i parken. Man vill verkligen inte gå hem när solen skiner..

I förrgår var jag o Candy i parken med faster & Baloo, satt där o njöt av vädret, tills vi kom på att vi kanske borde grilla. Så vi åkte iväg o handla grill, kött o sallad o sånt. Sen gick vi ut till parken o satte oss för att grilla. Och då börjar det SPÖREGNA! Men skam den som ger sig, vi satte oss under ett träd tills de var över. Sen blir det underbart väder igen! FÖRSTA GRILLNINGEN FÅR 10 AV 10.

Igår var vi o hälsa på hos Mia, spela Wii o snackade skit. Gick hem vid 3-tiden, lagade mat, däcka på soffan. Sen blev de ännu en långpromenad i det vacka vädret..

Idag skedde första doppet! Jims kompis Mickis jobbar på badhuset o berätta att de hade öppnat utebadet. Så det blev att gå dit ett par timmar innan jobb. Så samtidigt som vi bada o hade det bra så fick vi samtidigt en underbar bränna!

Jag älskar sommaren!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0