Jenga

Har nyss varit o hämtat Jims chefs bil som vi ska låna tills vårat bilköp e klart, skulle egentligen köpa den billigt av honom just för att den bara drar 0,4-0,5. Men efter att ha tittat lite närmare på den så märker jag att den saknar tanklock o backspegel, låset på förardörren fungerar inte heller, så den står olåst hela tiden.
Så jag titta lite på Jim o skaka på huvet, för aldrig mer ett dåligt köp. Tacka gud för att han gick med på o kolla vidare efter en annan bil istället! :)

Idag har jag tvättat o när jag var klar med det tog jag en promenad bort till pappa. När Jim sluta jobbet kom han dit o så käka vi middag, det blidde stek... Mumma!
Nu är vi trötta, men Jim pallra sig ändå iväg till gymmet, tänk o va så duktig ;)
När han kommer hem blir det myskalas.
Bara ca 3 veckor kvar nu.. THAILAND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0