Jenga

Helgen var alldeles underbar!
I fredags var jag hos mammsingen där jag blev bjuden på mat. Sen blev det Idol hos faster och ytterligare lite mat.
I lördags var jag fan igång hela dagen, började med en runda på stan med Michis & Chelsea. Gick sen hem o satte mig o prata med alla grabbar (Jim hade nattgäster hela helgen) , lagade mat åt alla grabbar o mig. Sen var det dags att börja fixa sig. Kom till kusin strax innan 8, o då satte partajet igång!
Det var nog länge sen jag hade så roligt.. ♥


Det roligaste var nog när vi började se på Turk-fågeln. Och så när vi var ute o rökte, så tittade det ut en turk genom ett fönster o jag började genast ropa: FÅÅÅÅÅÅÅGEEEEEEL! Akta FÅÅÅÅÅÅGEEEEL! 
Och han såg sig omkring efter fågeln, men han såg självklart ingen, så jag fortsatte ropa: FÅÅÅÅÅGEEEEEL!
Till slut säger han: Kallar du mig fågel för att jag har stor näsa eller?
HAHAHAHAHAHHAH!

Igår var jag rätt sliten.. Inte bakis utan snarare helt slut. Tog det mest lugnt, följde även med Jim till jobbet nån timma. Sen blev det adventsfika hos svärmor, årets glögg: clementinglöggen är fasen lika äcklig som all annan glögg!

Om exakt 2 veckor sitter vi på flyget som tar oss till Thailand, o i morgon om 2 veckor sitter vi på en buss i Thailand på väg till Koh shang. Och på onsdag om 2 veckor vaknar vi nog upp i vårat fina hotellrum, på väg ner till lobbyn för att äta en underbar frukost. Sen går vi nog hand i hand, med så lite kläder på oss som möjligt, på väg ner till stranden o vattnet...... Åååååh! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0