Jenga

Jag vet inte vad jag ska göra.. Pratade med Komvux idag om att börja plugga inför att söka till KY-utbildningen nästa år, de trodde tyvärr att jag var tvungen att ha hel gymnasiekompetens.. Vilket innebär att jag först o främst ska läsa gymnasiekurserna, som kommer att ta 3 år sammanlagt, sen när jag väl är klar med det så ska jag gå ytterligare 2 år på KY-utbildning OM jag kommer in såklart. Och när jag pluggat klart efter alla dessa år får jag dras med studieskulder tills jag dör.. Och det suger ju, och jag känner mig själv så pass bra att jag VET att jag tyvärr inte klarar att plugga heltid i 5 år.
Fy fan vad jag önskar att jag gått gymnasiet!!!!!
Vad ska ja nu göra med mitt liv? Min plan var ju så bra: Ta vara på tiden som e kvar fram till april, alltså plugga lite o jobba på sidan om. Sen börja KY-utbildningen (som jag var så säker på att komma in på) och så jobba med det jag vill resten av livet.. 
GÅ gymnasiet för faan!!!! Annars kommer ni hamna där jag är idag, o tro mig det är fan inget roligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0