Jenga

Efter slappandet i soffan och efter att Djurpolisen var slut, pratade jag med lilla voffsan, o lovade som vanligt att hon aldrig skulle behöva vara med om något liknande som hundarna på tv.n varit med om, till svar fick jag en massa pussar i hela ansiktet o örat, så gav vi oss iväg på en långpromenad som varade i nästan 2 timmar. Och nu håller jag på att storstädar, tog mig bara en liten välbehövlig paus!
Ikväll har Jim bjudit över grabbarna, de skulle måla graffiti i ett dockhus, haha!
Och eftersom alla mina vänner verkar upptagna med annat ikväll så funderar jag på att stänga in grabbarna i grabbrummet så jag kan få se tv i fred :) Om inte någon har nån bättre idé?

När du tittar på mig sådär, så smälter jag.. 
När du tar i mig känner jag mig så lyckligt lottad!
När du säger att du älskar mig så spelar inget annan någon roll. 
Du & jag Baby! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0