Jenga

Jag som mått så bra hela dagen, varit lycklig o tänkt,
det här kommer bli en bra dag.
MEN, nu går jag runt med en klump i magen som jag inte vet vart jag ska göra av.
Det var något litet som orsakade den, men känns som att det ligger mer bakom..
Höstdeprimerad? 
För hur kan något så litet få en att bli såhär? 
Har samma känsla som när man var yngre o blev dumpad av pojkvännen, 
den där klumpen i magen o alla ord och känslor man vill få ur sig.
Och när man mår så här, med alla tankar, så blir man såå trött.
 Vill helt plötsligt inte göra nått alls ikväll,
 helst av allt skulle jag nog vilja vara ensam med mina känslor. 
Och fundera på varför jag egentligen mår såhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0